14 międzynarodowych akceleratorów wypowiada się na temat czterech najlepszych komponentów do sukcesu startowego
Jeśli ktokolwiek zdoła rozwikłać zagadkę, dlaczego niektóre startupy odniosą sukces, a inni zawiodą, to będą to akceleratory biznesu. Mają miejsce w pierwszym rzędzie z doświadczeniem w świecie rzeczywistym. Ich reputacja jest na linii, a szybki obrót nie jest ich przyjacielem. Mają żywotny interes w tym, aby ich klienci odnosili sukcesy.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy przeprowadziliśmy badanie 14 międzynarodowych akceleratorów biznesowych. Z ich doświadczeniem, jaki był ich wkład w sukces i porażkę startupów? W ciągu najbliższych kilku miesięcy opublikujemy wyniki tego badania.
Nasze pierwsze pytanie brzmiało: „Jakie są najważniejsze cechy, które posiadają skuteczni założyciele startupów?” Co ciekawe, z tak szerokim zakresem międzynarodowych respondentów odpowiedzi były dość podobne.
1. Praca / działanie
Jak powiedziała Alyse Daunis, kierownik programu w Launch Alaska: „Startupy potrzebują wykonawców. Wykonawcy żyją dla budowania rzeczy i wykonywania. Założyciele, którzy wykonują inteligentnie i szybko, są bardziej skłonni do odniesienia sukcesu. ”
„W początkowych dniach założyciele muszą mieć kontakt ze wszystkimi częściami biznesu – technologią, sprzedażą, finansami itd. Nieuniknione jest, że będą musieli robić rzeczy poza swoją strefą komfortu i robić przynajmniej na tyle, by inni mogli się dokupić – mówi Elza Seregelyi, dyrektor L-SPARK Canadian Business Accelerator.
Eric Mathews, założyciel i dyrektor generalny Start Co dodaje: „… akcja usuwa wątpliwości. Główną zaletą startupu jest szybkość uczenia się. Dowiesz się, co działa i nie działa, gdy podejmujesz działanie, uruchamiasz testy, dostajesz opinię i iterujesz. Nie możesz być przedsiębiorcą w fotelu – musisz to zrobić. ”
A Greg Wright, założyciel, o skoku HATCH mówi: „(Utrzymując) nieustanne skupianie się na robieniu tego, co trzeba (aktorstwo, nie mówienie).”
Powiązane: 6 rzeczy, których wielkie firmy szukają przy zakupie twojego startupu
2. Orientacja na klienta
Ashish Bhatia, założyciel / MD, India Accelerator oferuje: „Nie skupiaj się zbytnio na finansowaniu! Skoncentruj się na rozwiązywaniu właściwych problemów, we właściwy sposób. Skoncentruj się na podstawach; klienci, ich doświadczenie i utrzymanie. ”
„(Posiadanie) głębokie zrozumienie rynku (Ty) planujesz służyć, jego wielkość i realistyczny potencjał dochodowy, oraz potrzeby tamtejszych klientów. Zastosuj technologię, aby rozwiązywać rzeczywiste problemy klientów lepiej niż ktokolwiek inny to robi obecnie – mówi Jason Cole, dyrektor generalny Da Primus Consulting.
„(Zachowaj) skupienie lasera na kliencie” – mówi Joe Bush, dyrektor wykonawczy Worcester CleanTech Incubator. Susan Langdon, dyrektor wykonawczy Toronto Fashion Incubator dodaje: „(Użyj) innowacji: Opracuj produkt lub usługę, które są bardziej innowacyjne i pożądane niż oferowane przez konkurencję.”
3. Empatia
„Brzmi to niewiarygodnie sprzecznie z intuicją, ale ci, którzy praktykują łaskę, hojność i pokój, mają większe szanse powodzenia ze względu na swoje nieodłączne możliwości i postrzeganie życia i biznesu” – mówi Lauren Tiffan, dyrektor Ocean Accelerator.
„Zrozumienie sytuacji klienta. Uwielbiam zespoły założycielskie, w których przynajmniej jedna osoba ma doświadczenie z pierwszej ręki w świecie klientów, więc z natury rozumie bóle i możliwości. Mimo to założyciele muszą jeszcze potwierdzić swoje założenia „- dodaje Elza Seregelyi, dyrektorka L-SPARK Canadian Business Accelerator.
Nobu Kumagai, założyciel i partner zarządzający Wildcard Incubator, oferuje „Compassion. To wraz z „wdzięcznością” są nauczane od znanych przedsiębiorców w Japonii, którzy osiągnęli sukces w okresie powojennym. Wybrani założyciele i przedsiębiorcy, historycznie i na Pacyfiku, posiadają ten współczujący sposób myślenia, aby wzmocnić otoczenie (ludzi), w tym współzałożycieli, współpracowników, klientów, pośredników i tak dalej. ”
Powiązane: 10 porad dla początkujących nauczyło się trudnej drogi
4. Trwałość
„Gotowość do słuchania i uczenia się, wytrwałości i zdolność do podniecenia innych na temat ich pomysłu” – mówi Christian Busch, dyrektor generalny niemieckiego Accelerator Tech NY.
„Determinacja i odporność w obliczu rozczarowania” – dodaje Keith Hopper, dyrektor generalny Danger Fort Labs.
Eric Mathews, założyciel i dyrektor generalny Start Co mówi: „Wytrwałość jest czynnikiem X. Będą doliny smutku, doły rozpaczy, nieudolności, ale zrozum, że przeszkodą jest droga naprzód. Wiedz, że na ścieżce są tylko dwa kroki: zaczynaj i nigdy się nie zatrzymuj. ”
Inne pożądane cechy, o których respondenci wspominali więcej niż jeden raz, to sprzedaż, zarządzanie przepływem gotówki, budowanie zespołu, coachability, zaradność i podstawowe umiejętności biznesowe i społeczne. Jim Bowie, kierownik budowy / dyrektor stowarzyszony Programu Inkubacji Biznesowej University of Central Florida uważa, że inną pożądaną cechą jest „Umiejętność przekonywania komunikatora i skupienia się na sprzedaży”.
Ben Hsieh, menedżer programu Nest dodał: „Zarządzanie czasem, umiejętności interpersonalne / komunikacyjne i szybki uczeń”.
Jesteśmy wdzięczni akceleratorom, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami, aby pomóc nam lepiej zrozumieć i wzmocnić to, co naprawdę potrzebne, aby odnieść sukces w startupach. W końcu to ich sprawa wiedzieć!
Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej wskazówek dotyczących przedsiębiorczości od akceleratorów, którzy to widzieli, żyli i czego się nauczyli!
Dodaj komentarz